MADRID // WAKING UP.

Ph: Madrid.
 
- Idag vaknade jag lagom tidigt igen. försöker verkligen vänja mig vid att inte sova bort dagen eftersom jag är en nattmänniska. Men jag steg upp när alarmet ringde vilket var 08:59 och imorgon ska jag ställa den några minuter tidigare. Jag gick även och la mig liiiite tidigare än vanligt och hoppas på att kunna somna halv 1 på vardagar och vakna halv nio. Helst somna ännu tidigare men det lär bli svårt...
 
Blev en stor och god frukost med mamma och hennes BF. Nu sitter jag och redigerar bilder samt lyssnar på Pete Doherty och The Libertines.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0