BACKPACKING - TRAVELING FROM MADRID/BARCELONA/FLIGHT.

 
Leavin Madrid, Barcelona & Spain:
 
Tog tåget till Barcelona (igen) från Madrid för att sedan kämpa mig fram till Espanya och därefter Aerobus till flygplatsen. Den kostade nästan 6euro och tog 20-30min.
Väl på flygplatsenfräschade jag upp mig och drack cappuccino med en dansk kvinna från Köpenhamn.
 
Efter några timmars väntande var det äntligen dags att checka in. Jag lyckades smuggla med mig en burkjuice på flyget och fick en plats med extra fotutrymme.
 
Dagens teknologi förvånar mig verkligen..! På flyget Norwegian fanns det gratis internet/WiFi! Man kunde även se vädret till destinationen, höjd, tid till landning, hastighet och en karta som visade exakt vart vi befann oss i mobilen hela tiden.
 
Det blev den landning i Köpenhamn där min förra classmate från EBS Bartenderskolan på Kos, den danska/polska killen Michael.
Bye & see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0