BACKPACKING - MADRID #7.

 
3 augusti, Madrid dag 21
 
Igår hängde jag med Chelsea från Australien. Vi drack frappuccino på Café Vingate och pratade kärlek. Därefter provade vi massvis med nagellack på KIKO, piercade Chelseas näsa (tjurrikng), vilket blev skitsnyggt på henne och jag köpte en ny större uttöjning. 12mm i mörkbrunt trä.
 
Inne på VANS hittade jag några snygga kepsar från den senaste kollektionen och köpte en svart/röd till Kristoffer som födelsedagspresent.
 
På kvällen var vi tillbaka på hostellet efter dagens shopping och Frozen Yoghurt. Jag packade inför avresan och duschade. Sedan blev det häng med en av killarna som jobbade på mitt hostel och två japaner som jag bott med. Vi drack varm choklad, te, åt gratis nattmat och chillade. Därefter var det sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0