BACKPACKING - KÖPENHAMN // THE END.

 
4 augusti, Köpenhamn dag 22
 
Klockan 23:50 landade jag i Kastrup, Köpenhamn. Det spred sig en konstig känsla i kroppen när jag såg skylten "KÖBENHAVN/COPENHAGEN". Jag tror jag mindfuckar mig själv en del.Mitt undermedvetna plågar mig ständigt. Ni som känner mig bra vet varför...
 
00:00 haltade jag ut från planet och fortsatte sedan mot rullmattan där min väska, lik en liksäck, rullade ut.
En kort stund senare ringde Michael. Han hämtade upp mig och vi körde hem till hans lägenhet och han har med sin flickvän som också gick Bartenderskolan med oss.
 
Medan vi körde till lägenheten snackade vi Kos-minnen från sommaren 2011 och givetvis nämndes K ett par gånger. Resten ang. det håller vi borta från bloggen.
När vi var framme hos Michael så satt vi och snackade lite innan han gick och la sig. Jag lyckades koppla upp mig på internet innan jag också somnade.
 
Vaknade upp kl 07:30 och tvättade mig. När jag kom ut från toaletten hade Michael ställt fram frukost till oss.
Klockan 08:00 var det dags att dra igen. M körde mig till Köpenhamns tågstation där jag sedan köpte månadens dyraste biljett, 203 DK.
 
Träffade tre äldre polska kvinnor på tåget som gav mig massa komplimanger för mina språkkunskaper. Fick ett fint pepp-sms från Michael som nästan gjorde mig tårögd. Fan vad fina vänner man har...

Dessa 23 dagar/ tre veckor har varit otroligt lärorika och intensiva. Det är synd att jag började resan med O trots att jag kände på mig att jag inte skulle palla. Men efter några få dagar var jag fri och älskade livet varje sekund. Jag har träffat underbara människor och fått nya internationella vänner för livet.
Tack världen och alla underbara människor för tre fantastika veckor.
 
Nu ska jag tillbaka till det vanliga livet men försöka göra allt för att göra det så roligt och annorlunda som möjligt.
Det är inte långt kvar tills jag sitter på tåget till Köpenhamns flygplats igen...
 
PEACE & LOVE WORLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0