THIS IS MY LIFE.

Ph: by me.
 
- Den senaste tiden har det varit dåligt med träning, uppdatering på bloggen och höra av sig till några fina vänner. Jag jobbar så mycket jag kan och är alltid den som ber om att få stämpla ut sist efter ett arbetspass. Jag lever helt enkelt för mitt jobb och vill ta del av varje minut.
 
Men jag ska försöka bättra mig på det jag inte haft tid med.
Hur som helst. Nu är jag på jobbet (ja, detta är ett tidsinställt inlägg) och jobbar till stängning. Hoppas på att det blir lite mer att göra än igår.
 
Ikväll är det premiär för Club Monday i Tylösand, Adrian Lux kommer och givetvis drar jag dit efter jobbet med mina working-mates.
Vi ses kanske där..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0