Skit samma.


Hur långt har jag kommit sen det föregående inlägget? Inte ett dugg långt.
Har städat i köket och ätit frukost. Är helt död i huvudet. Jag skulle brygga kaffe i en espresso-maskin.
Gissa vad jag gjorde?
Jo, jag råkade göra två feta koppar kaffe. Så nu välkomnar jag någon hem hit och dricker upp en, eller var det kanske meningen att jag behövde två koppar? Ah, jag vettifan alltså. Skit samma nu. Orkar inte bry mig om en kopp. Den dricker jag upp senare på dagen eller när jag ska plugga.

Nu: dricka upp kaffe nr. 1 och sedan dammsuga.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0