Igårkväll.


Ph 1: Martin i somras.
Ph 2: Mico och jag i Rhodos i augusti.

Igår blir det lite sent för att vara vardag. Efter att ha varit hos A en stund drog jag hem och och och fixade lite saker. Kl 23 ringde Martin och drog ut mig i kylan några minuter senare. Vi drog ner till Mico som bor bara några gator från mig. Han har köpt en sjukt gullig hund... ååh vill också ha en... Kalle var också där.
Hemma igen lite efter halv 01. Var inte ett dugg trött när jag kom hem vilket jag trodde att jag skulle vara. Tror det är den friska luften som gjorde mig pigg påväg hem.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Låter inte kul...



Hur är det annars idag?

2010-12-16 @ 11:07:33
URL: http://slipsens.se
Postat av: ESSEM, Selena M

Allt bra? :)



2010-12-28 @ 15:48:38
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0