UPDATE FROM ROAD TRIP DAY 23.

PH: At the hostel in Byron Bay. Dinner and surf movie.
 
Road Trip, day 23.
 
En liten snabb uppdatering. Idag är det 23e dagen som vi luffar runt på Australiens kust. 
Noosa är den nuvarande destinationen men om bara några timmar hoppar vi på en buss upp till Rainbow Beach. Imorgon ska vi på stora äventyr. Fraser Island, känd som världens största sandö ska besökas under tre dagar och två nätter med jep och camping. Hoppas på bra väder!!
Därefter åker vi tillbaka till Rainbow Beach och spenderar en natt där innan vi drar vidare upp.
 
I Byron Bay som so far är favoriten på east coast, träffade vi massa bekanta och internationella vänner från Melbourne och dylikt. Sjukt vad världen är liten.
 
Nej, nu måste jag rusa. Vi ska laga mat innan vi hoppar på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0