youandme.

PH: photos by me and M.
 
Tisdag 15:51
 
- Att gå upp kl 07:40 var lättare än vad jag trodde. Hoppade på cykeln kl 08 och tog mig ner till Medicare för att ansöka om ett kort ifall något skulle hända på min kommande resa.
Därefter drog jag raka vägen till Lentil och åt frukost med lite bekanta och en hög afrikan. Kl 11 var både jag och Daniella redo för att ta oss upp till Fitzroy Pools för lite sol och bad för 5 dollar.
 
Nu sitter jag på jobbet och hänger lite med min manager. Ska ta en kopp kaffe innan boxingen chilla, leta temporärt boende och sedan är det dags att svettas i en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0