VANS SKATE COMPETITION.

PH: Vans Skate Competition in Melbourne.
 
Onsdag 13:53
 
- Hi, how are you? Jag vet inte hur många gånger jag hört det. Det är nog den vanligaste meningen i Australien. minst 100 gånger per dag. Både sagt det och hört det.
 
Idag började jag dagen med att vakna upp i en vanlig säng, äta frukost på Lentil, börja läsa en fantastisk bok som jag hittade i rummet vi hyr.
Helia, du kommer dö lite... Jag läser The Libertines Bound Togheter! Så bra!
 
Log på gräset i nästan en timme, njöt av värmen som hittat tillbaka till Melbourne efter några dagars kyla och sedan åt jag en liten snabb lunch innan jag cyklade hem för att hämta lite grejer.
 
Nu sitter jag på The Rum Diary med en kopp te i handen och Band of Horses spelandes ur högtalarna. Planen var att ha boxingträning med min manager men jag hade galet mycket träningsvärk idag efter måndagens gympass. Därmed var jag tvungen att hoppa över träningen idag. Lika bra det så kroppen får vila.
 
Nog med snack om denna förmiddagen. Nu ska jag skriva av mig lite på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0