ST KILDA WITH FRIENDS FROM HALMSTAD.

Ph: St Kilda med Daniella, Tim, Samuel och Harem.
 
Lördag 19:37
 
- Fan, här sitter jag och gäspar och kom tidigare till jobbet för att kunna chilla på deras internet.
Då kommer bossen och frågar om jag kan börja nu direkt. Visst behöver jag mer timmar men fan alltså, tre timmar tidigare är lite väl mycket. Jag hade hoppats på att få vila och kanske ta en powernap innan jobbet.
 
Sa iallafall att jag först måste fixa allt här på internet så kan jag börja sen.
Har ingen kraft just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0