SEVENTH & GERTRUDE CONTEMPORARY.

PH: my photos from SEVENTH Gallery and Gertrude Contemporary.
 
Onsdag 12:47
 
- Nu har jag städat färdigt för idag. Bara Daniellas del kvar som hon får ta när hon kommer hem men Martin har redan kommit så jag får en aning ångest.
Yey, Neil kom nyss hem med cookies, mums!
 
Jag lär inte behöva äta på ett tag efter denna stora kakan.
Frågade Neil innan vad som hänt med vårt matbord eftersom det är försvunnet efter festen.
Svaret jag fick var: Oh I think it's on the roof.
Haha, allt kan verkligen hända här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0