POLAROID PARTY FACES.

Ph: one crazy party night at our house.
 
Tisdag 00:08
 
- Efter en varm dag med hippievänner, vegetarisk gratis mat, livemusik, läsning, sol, parkhäng, massage, titta på stjärnorna så var det dags att avrunda dagen.
Imorgon ska det vara minst lika varmt (32 grader) vilket det ser ut att vara hela veckan frutom helgen som siktar på 35+! Sjukaste...
Nu ska jag sova, ny dag väntar imorgon.
 
''I won’t block you, or delete you.
I’m keeping you there so you’re able to see how happy I am without you.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0