myboysatlentil / future plans in aus.

PH: Lunch with the gypsy boys at Lentil.
 
Söndag 14:00
 
- Hi buddies. Back on track. Kylan har kommit till Melbourne och jag bor mestadels i mina nya hippiebyxor, stickad tröja och poncho. Dock kommer värmen tillbaka på tisdag och då blir det 23 grader och onsdag 28. Perfekt väder!
Igår var det mitt sista shift på Huxta. Väldigt skönt faktiskt då jag var så trött på runner-jobbet. Nu lever jag på dricks och lön från The Rum Diary. 
Om ca tre veckor säger jag hejdå till Melbourne för ett tag för att börja mitt riktiga gypsyliv. Kommer resa east coast på ganska så obestämd tid och sedan tillbaka till Melbourne för att jobba igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0