morningsatlentil.

PH: mornings at Lentil with friends.
 
Måndag 20:16
 
- Hej världen. Hur står det till?
Australien är en fin plats. Även fast det är kallt nu gillar jag det. Det var bara upp till 20 grader idag vilket resulterade att jag och Daniella log under täcket vid 14 tiden och skedade för att hålla oss varma.
Jag vet att det kanske låter löjligt då 20 är varmt i Sverige. Men är du van vid över 30 grader så är 20 kallt.
 
Halv fyra var jag på gymmet och värmde upp på crosstraining. därefter kom min manager och vi tränade rumpa och abs en timme tillsammans.
När jag kom hem luktade det mat ända ut på gården. Daniella hade gjort middag till oss!
Ugnsbakade potatis och morötter gav mig hemkänsla då mamma brukade göra det. Stekt kyckling med soltorkade tomater och pesto i.
Fetaost är något jag inte ätit sedan fyra månader tillbaka och även fast Daniella inte gillar det köpte hon lite till mig till middagen. Hos bra är hon inte? Bästa sambon.
 
En lång och varm dusch samt långa jeans, långarmad baseball tröja och poncho är det som gäller idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0