MOOMBA FESTIVAL.

Ph: Hanging out at the MOOMBA Festival.
 
Måndag 21:03
 
- Det är mörkt ute, strax under 20 grader gissar jag på, folk har jackor och alla bär långa jeans. Med det kommer troligen ändras imorgon. Då kommer värmen tillbaka. Bara det inte blir över 30 så är jag nöjd. 26-30 grader hade vart perfekt.
 
Igår fick jag hoppa in i baren då jag fick ett nödsms om att de behövde mig hela natten även fast jag skulle vara ledig. Men det var lika bra, för jag älskar de jag jobbar med, jag får lön och dricks samtidigt som jag hänger med lite bekanta med.
Dock blev det en längre natt en förväntat. Jobbade mitt längsta pass i denna baren. från 21:00 - 05:18.
Gissa om jag var trött?
 
En timma senare däckade jag på madrassen där hemma. Vaknade sedan upp efter klockan ett. Fixade en proteinrik frukost för att sedan dra till gymmet med min manager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0