@ KENT ST.

PH: Afternoon at KENT St with D.
 
Torsdag 21:07
 
- Igår jobbade jag och bossen hela natten lång i baren. Fick lite besök av Daniella med som gjorde att tiden gick snabbare. Efter att vi stängt baren käkade jag och min manager afghansk mat.
 
Några timmars sömn och sedan väckte Daniella mig. Vi cyklade ner till Abbotsford för att äta lite brunch med Eric och Goose, två killar från Brooklyn och San Francisco som vi förhoppningsvis kommer resa lite med inom 1-2 månader på östkusten.
 
Därefter drog vi på Impos Sales training med några från vårt Huxta-jobb.
På kvällen blev det matlagning och cupcakes från våra house mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0