justaordinarytuesday.

Ph: at Moomba Festival last week.
 
Tisdag 19:15
 
- Sova över 9h, äta brunch på Lentil med min kära sambo D, dra till stan och fylla på pengar på mobilen, köpa en grej (vet inte vad det heter) som man gör dreads med, hem och flytta upp till ett annat rum i huset, yeeeeyy! Därefter var det lunch på Brunswick St som sedan ledde till Rum-träning på jobbet med grabbarna. Några rum och kaffe senare sitter jag på jobbet igen. Detta är mitt andra hem. En short mac innan jobbet och lite häng på internet skadar inte.
 
Ser ut att bli en lugn kväll här i baren. Under kvällen kommer förhoppningsvis M förbi på en drink eller två. Har inte sett honom på över tre dagar nu, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0