fitzroypools.

PH: first day at Fitzroy Pools.
 
Onsdag 18:12
 
- Nyduschad, snabbsnack med min lilla sambo/bed-buddy Daniella, hoppa på cykeln och cykla så snabbt som möjligt för att hinna träffa M snabbt innan han börjar jobba. Fick en liten fin present av honom med! Finaste! Kommer visa den på bloggen senare någon dag. 
 
Snart är det dags för health seminarie på mitt träningscenter. Där efter drar jag raka vägen till baren för att jobba några timmar med den skönaste bar managern man kan tänka sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0