fitzroyfavs.

PH: Some favs in Fitzroy, on the street and veg food at Vegie Bar.
 
Söndag 14:15
 
- Okej, söndagen är här, jag har sovit ut efter 6h jobb i baren inatt med mina underbara jobbarkompisar och har nu svettats i 45min på gymmet. Ska slänga i mig en proteinshake och sedan cykla hem för en lång och skön dusch. 
Skulle jobba på Huxta från klockan 5pm idag men när jag textade en jobbarkompis sa hon att de bytt schema. Tack för att ni sa det..! Tänk om jag inte skrivit till henne, då hade jag åkt dit i onödan. 
Ser ut att bli en dejt idag istället. Klagar inte!

Kommentarer
Postat av: Linnea Lönnberg

vilka fina bilder och vilken mysig blogg!!

Svar: sv: thanks girl! Hur hittade du till min blogg? Min blogg bara bombades av kommentarer pa en dag och vet inte vart de kom ifran. :p
Paparazzibecka

2013-03-12 @ 08:54:05
URL: http://lonkanlinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea Lönnberg

blev du inte länkad av blogg.se då? har för mig att det var så jag hittade hit! :-)

Svar: sv: thanks man! :)jag uppdaterar ständigt med bidler och text från mitt liv nere i australien.
Paparazzibecka

2013-03-13 @ 19:10:27
URL: http://lonkanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0