DONAVON FRANKENREITER 15/2.

Ph: Donavon Frankenreiter's live gig 15th of feb by me.
 
Fredag 16:15
 
- Vilken underbar dag. Denna dagen kommer jag aldrig glömma. Jag åkte ner till Docklands med två fina vänner, Daniella och Kylor, solen sker som aldrig förr. Vi var alla exalterade, satt ute vid vattnet på uteserveringen och väntade som att en av mina och Daniellas största favoritmusiker skulle gå upp på den lilla scenen och dela med sig av sin fantastiska musik.
När han väl kom ut i offentligheten var vi ju bara tvungna att gå och snacka lite med honom samt ta lite bilder. Under spelningen gav han en bucket med Corona till oss och vi alla sjöng med.
 
Kylor lånade ut sin mobil till mig så jag kunde få tag på min mamma som hade födelsedag samma dag. Jag skrev att hon var tvungen att logga in och ringa så snabbt som möjligt på Skype och när hon väl gjorde det fick hon sin födelsedagsöverraskning. Då kom tårarna, först hos mamma och sedan hos mig. Det var så mycket känslor på en och samma gång. Jag visste knappt vart jag skulle ta vägen.
 
Donavon sjöng och spelade som aldrig förr, jag hade rysningar på hela kroppen, satt med två fina vänner, varav en som är min bästa vän och familj här i Aussie. Alla var glada, mamma var överlycklig att kunna få se honom live via mobilen.
Det var min vackra underbara mamma som visade mig hans musik för några år sedan och ända sedan dess har vi aldrig fått nog av honom. Och nu när jag bor i Australien hade jag turen att få se honom live och på självaste mammas födelsedag.
Jag är så obeskrivligt glad över att min mamma också kunde ta del av detta fina och hon blev en stor del av det.
Man ska ta sina chanser och jag ville ta vara på så mycket som möjligt av det momentet, så jag gick fram till scenen, stod en meter från Donavon och filmade honom så mamma kunde se honom närmst av alla. 
 
Att få hänga och snacka med honom efter hans spelning och lika fantastiskt det med.
Älskar den mannen!
& jag älskar dig mamma. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0