datewiththedestiny.

Ph: Hur många lägger upp bilder på bloggen från deras första dejter? Inga, exakt! Så jag får väll bli den första.
 
Tisdag 19:31
 
- Ja, det är väll lite random då jag alltid hållit pojkvän och dejter utanför bloggen. Men denna gången bryr jag mig inte så mycket. Slänger upp lite bilder från när jag hängde med M för första gången.
 
Det sjukaste är att jag såg denna killen första gången i Barcelona när han bodde där över några månader och jobbade. Jag var där i juli under min tågluffarresa och fick syn på honom under 2-3 tillfällen. Men vi kom aldrig i kontakt. Plötsligt får vi syn på varandra på Melbourne största night market som han jobbar på. Hur sjukt är inte det?
Världen är allt liten... Suger dock att han snart ska flytta upp till Queensland för att jobba. Men när jag ska gära östkusten kommer jag förmodligen hälsa på honom där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0