DANI'S DINNER.

Ph: dinner with Dani.
 
Lördag 21:52
 
- En dag när jag kom hem trött och hungrig från jobbet kände jag att det luktade mat på vår bakgård. Daniella hade lagat middag till oss och inte vilken middag som helst utan ugnsstekta morötter och potatis som mamma brukar göra och kyckling med god fyllning. MUMMS! Inte nog med det, hon hade köpt lite fetaost till mig även fast hon själv inte äter det med vet hur mycket jag älskar det. Världens bästa sambo.
Tak cocken, ud rä ultementalisgt kofet!
 
Fråga inte, ni kommer ändå inte förstå. Vi har skapat vårt egna språk under tiden vi bott och delat allt i snart fem månader...
 
Dags för jobb med mina fantastiska jobbarkompisar natten lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0