coffee / cold / a real fall day.

PH: at Seven Seeds drinking one of Melbournes best coffees.
 
Torsdag 19:43
 
- Brrr... Så kallt det är här! Hösten har kommit och det verkar som om den är här för att stanna.
Under den kommande 1.5 veckan ska det vara mellan 9-23 grader!! Just nu sitter jag inne i baren med svarta jeans, skjorta och skinnjackan på. Försöker desperat värma mig med en kopp long mac i handen.
 
Idag skulle jag to min sista vaccination men när jag väl kom dit blev det helt ändrade planer bara för att jag är en lite invandrare här.. Så jag var tvungen att flytta fram det till nästa vecka.
Fick mig en lång cykeltur, träffade en vän och läste en bok därefter. Några sidor senare somnade jag pladask på magen i sängen och log tydligen väldigt roligt enligt Daniella när hon kom hem.
Jag behövde verkligen den där powernapen.
 
När jag väl fick liv i mig igen drog vi och handlade på Coles och lagade därefter köttfärssås med spagetti. Så gott med kött! Äter det så sjukt sällan här.

Middag hade vi på trägolvet med levande ljus, mysbelysning och musik inne på vårt rum.
Vi kan när vi vill!
Har precis hjälpt ägaren skruva fast en barstol och stängt det stora fönstret från kylan. Ikväll blir det antagligen 8h arbete. Känner att min kropp inte är supertaggad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0