BROWNIE AT THE POOLS // LONG NIGHT IN THE BAR.

PH: reading in the sun at Fitzroy Pools.
 
Lördag 04:18
 
- Vilken natt. Stämplade nyss ut och är helt död. Mina fötter lika så.
Det var så galet knökfullt på The Rum Diary så det är sjukt. Jag har inte räknat dricksen än men hoppas ändå det blir så jag kan leva på den i några dagar.
 
Jag skällde ut några idioter, puttade bort 2-3 killar som bråkade, balanserade över tio glas, sprang runt, fick en glasbit i handen, fick kram-attacker från jobbarkompisarna, hörde några gäster snacka så sjukt mycket skit och gjorde business, skakat cocktails och allt sånt där.
 
Är fett hungrig och ska snart hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0