badmassage&alototherstuffinourlifes.

PH: Got some massage from a guy in Abbotsford. Was it good? NO WAY..
 
Onsdag 15:07
 
- I'm still alive. Har jobbat, vart på dejter, ätit god mat, hängt med vänner, blivit kär, fått fantastiska nyheter om att mamma kommer till Melbourne för att hälsa på mig. Dock blir det bara ca 3 dagar då hon ska vara här i 20dagar men efter tre dagar börjar mitt och Daniellas gypsy life i en van med en Queensland dude, en hund, några surfingbrädor och gitarrer. Vi ska luffa runt på östkusten och sedan får vi se om vi drar tillbaka till 
Melbs eller gör något farmers work för att möjligtvis förlänga visum och undvika kylan. 
Mycket som händer här hela tiden. 
 
Nu är jag klar på gymmet för idag och ska dra och äta middag på Lentil. Sedan dusch, gå på ett hälsosemenarie med Susie Burrell på mitt träningscenter. Förhoppningsvis träffa M där emellan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0