ROAD TRIP, 29th Of April - Byron Bay, NSW. THE ROAD HOUSE

 
29e april - The Road House, Byron Bay, NSW.
 
På Daniellas födelsedag tog jag henne till The Road House där några killkompisar från Australiens bästa cocktailbarer tyckte jag borde gå dit och hälsa på deras vän Dan som är en av grabbarna som driver detta grymma stället.
Så vi drog dit och åt en god frukost.
 
Efteråt hitch hajkade vi både fram och tillbaka till stranden. Det är så himla lätt att göra det här då alla surfers är så laid back och chill. På stranden hängde vi med våra amerikanska grabbar.
 
På kvällen tänkte vi gå ut en stund men fastnade hemma i Robbies lägenhet och hade långa djupa diskussioner. Dessa killar är så sjukt klipska. Önskar det fanns mer av er i världen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0