ROAD TRIP, 29th Of April - Byron Bay, NSW. LIGHT HOUSE.

 
29e april - Light House, Byron Bay, NSW.
 
Byron kära Bay. När vi kom till Byron Bay mötte Eric, Goose och Robbie upp oss. De visade oss runt i denna lilla stad innan vi bestämde oss för att lägga oss tidigare för att kunna ta tag i den kommande dagen tidigt.
Denna dagen var ingen vanlig dag. Min andra halva Daniella hade sin födelsedag och har nu blivit hela 20år gammal.
 
Innan solen gått upp väckte Robbie oss om en galen pappa. Morgonpigg som han är, eftersom han jobbar i morgonradio, fick han upp oss förvånansvärt snabbt. Hela gänget åkte upp till The Light House vilket är Australiens mest östliga punkt. Där skådade vi soluppgången i varandras sällskap och njöt av hur vacker världen kan vara.
En bra början på dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0