ROAD TRIP, 25th Of April - Sydney, NSW.

 
25e april - Sydney, NSW.
 
Idag är det Anzac Day vilket betyder att alla festar, dricker och tar droger som galningar. Men jag och Daniella firade på vårt egna sätt. Italiensk pastamiddag ute på King St, hängde i en bokhandel där jag fastnade för den omtalade boken ''Fifth Shades of Grey''. Det är boken som nämnts flera gånger i Amerikanska böcker, folk pratar om och som Kate Moss läser ur i ett videoklipp jag trillande in på.
$9.90 för den erotiska romanen. 
 
Efter bokhandeln gick vi till Dendy Cinema där vi såg dramafilmen "Rust and Bone". Med snacks som ett flingpacket, vindruvor, chocklad och glutenfri kex grät jag till filmen under hela slutet. Sjukt bra fransk film men ack så hemsk.
På väg hem från bion stötte vi på en hel del fulla människor och såg några små plastpåsar som det varit droger i tidigare, slängda lite här och var på gatorna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0