ROAD TRIP, 21th Of April - Secret Surfpoint, NSW.

 
Söndag den 21a april - Austinmer (secret surfpoint)
 
Dag 5. Solen sken i Ulladulla på morgonen och vi var redan uppe vid 7am. Efter en stor frukost på marken i solen lutandes mot vanen och lite sällskap från en random gubbe från Canada bar vi oss av.
Vi körde upp mot Kiama där vi besökte ett ''Blow Hole'' och hängde i gräset. 25 armhävningar var jag tvungen att göra enligt Daniella och det klarade jag med! Stolt.

Därefter fortsatte vi norr och stannade sedan norr om Bulli där vi fann något fantastiskt. Ett sjukt grymt surfingställe. Det är här eliterna från Sydney tränar innan tävlingarna. Himlen var magisk och jag ångrar att jag inte tog några bilder på den. Fantastiska vågor och grymma surfare skådade vi en bra stund. Därefter sprang vi ner till havet för att bada snabbt i kylan och tvätta håret med schampo och balsam, haha..
 
Det var förvånansvärt min höjdpunkt på dagen. Vi alla åkte bort en bit bort för att hitta en plats att campa på och åt därefter middag.
It's sleep time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0