HELLO NEW JOB.

 
 
- Tadaa! Välkomna till mitt nya jobb No 2. Här började jag jobba idag efter ev väldans snabb anställning på ett NYC inspirerat ställe där planen är att skrapa ihop ett gäng sedlar till kommande resor.
Imorgon kl 10:30am är det dags för arbetsdag nr två.
 
Utöver jobbsnack hade jag en riktigt bra kväll efter träningen med middag på ett väldigt maskulin ställe med tre tjejer (som satt vid ett annat bord) och rester ca 30 grabbar från alla de bästa barerna i Melbourne och givetvis mina kära kollegor.
Det vakades ''Good-bye-dinner'' till äran av Sunny, min kära vän och manager som jag har en väldigt speciell relation med. Han åker tillbaka till England i ca 6 månader och jag har ingen aning när jag kommer får se honom igen om jag en kommer det!
Livet är allt konstigt...
Men efter regn kommer sol, och härliga Josh hoppar in som reservmanager under tiden så det gör mig glad givetvis!.
 
Efter middagen drog jag på en stand-up show med Chris och hans kompisar en stund innan jag rundade av kvällen på Lily Blacks cocktailbar hos vännerna.
 
Har även filat på lite kriminella planer... Livet är fullt av överraskningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0