WHAT'S BEEN HAPPENING THE LAST FEW WEEKS IN MY LIFE?

 
- Vad har hänt den senaste tiden?
Vintern är fortfarande kvar i Melbourne. Vissa dagar är det som en perfekt svensk sen vårdag, Andra som om vi befinner oss i Antarktis. Nog att vi får vårt vatten och kyliga vindar därifrån. Mer vill vi inte ha.
För ca en vecka sedan skar jag av en bit av mitt finger medan jag lagade mat och fick hänga i emergency room med en blödande hand. Efter att ha berättat till mitt fancy restaurangsjobb om olyckan och att jag inte kunde jobba på några dagar valde de att sparka mig.
Nu jobbar jag med bandage och en plasthandske på handen med min lilla extra familj i baren som jag var i sedan februari.
 
När jag inte jobbar lagar jag middagar med vänner, bakar raw och nyttiga ting, tränar som bara den, gått på dejter, myskvällar med Daniella, tränar yoga, läser och dylikt.
 
Idag fyller min älskade lillebror 11år! Grattis Kristoffer, jag saknar dig obeskrivligt mycket. Önskar att du var här!
Nu har jag vart ifrån Sverige under hans två senaste födelsedagar. Känner mig hemsk. Nästa år kommer jag krama om dig och pussa på dig. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0