SADNESS.

 
- Oh Pete, why did you let me down.
Idag skulle det vara 3år och en vecka sedan jag såg Pete Doherty och favoritbandet Babyshambles spela.
 
Sorgligt nog blev spelningen jag och Josh skulle gå på, som jag sett fram emot så länge, inställd. Ska jag jag vara ärlig så blev jag inte helt överraskad då jag vet hur Pete kan vara vid vissa tillfällen. Det är inte första gången han ställt in spelningar eller bara sprungit iväg i sista sekund.
Men men, förhoppningsvis kommer jag att få se de spela någon gång igen eller kanske bara Pete solo.
 
Det jag ser fram emot nu är att min brittiska vän Jack som jag bodde hos i Darwin ska komma ner hit och spela Pete's låtar som den fantastiska musikern han är. Finns ingen som kan spela hans låtar så bra som Jack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0