ROAD TRIP, 29th Of April - Byron Bay, NSW. // WALK FROM THE BEACH.

 
- Hey folks, börjar dagen med att lägga upp lite bilder från promenaden mellan den perfekta stranden och stället vi bodde på i hippiestaden Byron Bay.
 
Havregrynsgröten med äpple, banan och kanel har precis åkt ner i magen med tre tabletter. Babyshambles spelas ut högtalarna och snart ska jag packa väskan inför mitt Hatha Yoga-pass.
Därefter kommer Daniella och vi tar oss hem till Sara (min barndomsvän) och hennes pojkvän Jackson på lite "fika". Jag kan inte minnas sist jag hade fika. Det uttrycket finns inte på engelska så det ska bli kul och se vad det blir.
Middag på Brunswick St med T ikväll innan jobbet och därefter jobba till kl 02 på samma gata är vad som står på dagens schema. Ganska vanlig dag.
Ha det toppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0