MY WINTER DAYS IN MELBOURNE.

 
- Vintern i kalla Melbourne är fortfarande här och stannar antagligen en månad till eller två.
Regn då och då samt 16 grader. Det är vinter det. Burrrr... Längtar sååå efter värmen igen. Sitter och värmer mig med te, IKEA glögg, levande ljus, värmefläkt, filtar, böcker och mys med vänner när jag inte jobbar eller befinner mig på gymmet.
Det är lördag, klockan är snart två på natten och jag har äntligen lyckats varva ner från mitt working mood. Snart är det sängdags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0