WORK WORK WORK.

 
Tisdag 15:
 
- Shit vilken tur jag har.
Daniella kom hem precis när jag skulle lägga mig igår vilket gjorde att ajg la mig senare än planerat... 
Imorse skulle jag vakna kl 06:00 men gissa när jag vaknade..? Klockan 07:30!! Och det var min första dag på ett av mina nya jobb som började kl 08:00. 
Jag hoppade in i kläderna på några sekunder, la tio minuter på sminkning och tryckte i mig en kall och torr pannkaka på två minuter. Sedan hoppade jag på cykeln och cycklade allt vad jag hade ner till stan. Som tur hade jag grönljus nästan hela vägen och kom exakt i tid!
 
Det bästa var att det var lugnt på jobbet den första timmen så jag kunde dricka min Long Macciato och äta banana bread i lugn och ro till frukost istället. 
När klockan var 13:15 hade jag redan hunnit hälla i mig två Long Mac och en skinny flat white. Det lär bli en del kaffe igen för mig nu när jag har caféjobb också. 
 
Slutade klockan 15:00 och sitter nu på gymmets datorer. Ska nog hem en snabbis innan jag trar och jobbar på den hemliga baren "Bill's Bar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0