WORK OUT // MEETING.

Ph: Min protein milkshake med chokladsmak.
 
Onsdag 23:05
 
- Vaknade upp 08:35, gjorde i ordning mig inför det mest roliga och intressanta mötet vi haft på länge. En man som jobbar med event och festivaler, som har sjuka internationella kontakter, bra café och restaurangskontakter, och stora artister i USA. Sjukaste.
 
Efter efter 3-4h möte blev det fönstershopping på stan och en timmes intensivt träning och gratis PT på gymet. Så sjukt jobbigt med sjukt bra.
Gratis vegetarisk kvällsmat och skype med mormor. Snart dusch och sedan packa ryggan inför morgondagens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0