SURF // NIGHT // PLANS.

Ph: Surf session in Torquay.
 
Måndag 12:44
 
- Efter lite drinkar och snacks på Bimbo Delux och Black Pearl med E avslutade jag kvällen genom att slänga mig i sängen bredvid en redan sovandes Daniella runt 01.
 
Idag vaknade jag vid 10:30 och fick reda på att allt ska vara packat och klart samt städat kl 11.
Men nu är allt klart och frukosten har landat i magen. Ska ta mig till gymmet och svettas i en timme. Därefter blir det den sista duschen i detta huset i Collingwood. Senare idag ska vi på en lägenhetsvisning i kära Fitzroy och därefter kommer Toby och hämtar våra saker. Kommer bo hos honom några nätter tills det andra boendet är ordnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0