RANDOM NIGHTS // OUR WORK STATUS AFTER TODAY.

Ph: Dinner home with D. // Latin Night Market x3. // Sneaking in at The Griswolds gig. // Photos from our ex managers birthday.
 
Tisdag 00:10
 
- Oj vad vi är bra. Daniella fick en work trial på ett ställe någon timme efter att hon lämnat CV.
Själv sitter jag på 4-5 arbetsintervjuer under de kommande två dagarna. Detta kommer bli intensivt! Hoppas givetvis på störst lycka på ställena i vårt område eller CBD (city).
 
Efter vårat jobbletande i ca 1.5h drog jag på Power Yoga och Daniella och Salsa. Därefter hängde jag med lite sköna boho och hippies i en garden och käkade vegetarisk kvällsmat.
 
Nu väntar sägen och min första intervju börjar kl 10:00AM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0