PHOTOS FROM THE HIPPIE HOUSE // BEST TRIAL EVER.

Ph: A few photos from the hippies house we lived in for free one weekend in Warrnambool.
 
Söndag 02:22
 
- I'm back home now! Hade det bästa provjobb-passet någonsin. Alumbra kan slänga sig i väggen.
Att jobba i sitt favoritområde i en hemlig lite bar bakom det omtalade Huxtaburger var toppen. Det var bara jag och chefen ikväll utöver Huxta-gänget och det var så kul.
När jag kom i början av passet gjorde vi i ordning stället för öppning och sen var det dags för staff meal. Ordentlig mat, gud vad gott! Det var Jasmine ris med någon kycklig-curry-grönsaks röra.
Skönt folk, skönt jobb, bra timmar och en chef som har världens bästa musiksmak, rolig proffsig, ser bra ut och är hur skön som helst! Love it!
 
På måndag står jag inne på Huxtaburger där hans lillebror jobbar med.
Nu ska jag fixa en macka, planera den kommande veckan och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0