NIGHT JAR MARKET PT 2 // MOVE AROUND.

Ph: Night Jar Market in Torquay. The burger on the photos in kangaroo meat! SO DELICIOUS!
 
Onsdag 07:15
 
- Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men det är så mycket bra runt omkring mig så jag vill inte sitta vid datorn hela tiden.
Igår jobbade jag 11.5h åt god staff food på båda jobben, kom hem till killkompisarnas lägenhet som vi nu bor i tills vi får vårt andra ställe, kommer in genom dörren och i soffan sitter killarna som bor här plus deras snygga kompisar. Tro det eller ej men det är både himmelrike och jobbigt på samma gång.
 
Jag ska filma och ta lite bilder från hur det ser ut här någon dag. Helt fantastisk lägenhet!
Men nu ska jag dra och jobba om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0