NEW YEARS DINNER // TONIGHT'S PLANS.

Ph: Photos from out New Years dinner before the party.
 
Torsdag 18:47
 
- Nog med vila hemma. Naglarna är nerfilade och nymålade och jag ska hoppa in i bikinin som en stund och cykla ner till stan för att hänga lite med Richard & co.
Ikväll ska jag sedan chilla i E's (en av modellerna jag tidigare nämnt, Ari du vet..) pool och ha en lugn myskväll verkar det som.
Ska försöka komma hem i lagom tid så jag hinner få lite sömn då jag ska upp kl 06.15 imorgon bitti och jobba kl 08.

Kommentarer
Postat av: 39

Gud vad fina ni är!

Svar: sv: åh tack!!
Paparazzibecka

2013-01-17 @ 10:57:25
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0