MATTHEWS PLACE IN TORQUAY.

PH: Lite bilder från när vi var hos Matthew i surfstaden Torquay.
 
Söndag 17:25
 
- Ja, vi lever. Varför uppdateringen varit dålig är för att vi mest lagt tid på att jobba, hänga med hippies, göra två dreads och en garn-dread i mitt hår av japanska och franska hippies, skrattat och en kille som firat sin födelsedag i parken med weed och öl, haft myskväll, ätit gott och fått besök av Julia från Halmstad som gick på samma gymnasium som oss! Daniella tog henne till vårat jobb och därefter drog vi ut på gatorna i närheten och kollade in lite barer.
Åt nattmat henna hos oss och somnade i vårat gypsy home. I morse tog vi henne givetvis till kära Lentil för frukost och lunch i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0