HIPPIE HOUSE AND TRICKS.

PH: Our hippie house in Warrnambool.
 
Söndag 19:22
 
- Efter en god frukost och kaffe på Lentils drog jag och tränade en timme, köpte mig en protein shake och cyklade hem för att ta emot dåliga nyheter från Daniella. Asiaterna trickade oss och nu kommer vi bli hemsöka inom kort. Tur att jag inte la in pengar på deras konto än!  Daniella hade dock lagt in 50 dollar.
Vi får se om hon får tillbaka det...
 
Därefter har jag mest suttit och letat efter nya boenden. Och nej, bilderna ovan är ett hus vi lånade i två dagar när vi gjorde Great Ocean Road. Det är inte det vi bor i nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0