GREAT OCEAN ROAD PT1.

Ph: Great Ocean Road.
 
Söndag 22:01
 
- Hur har min söndag varit?
Förutom att vi kommer vara hemlösa om en vecka så har den vart bra.
Svettats på gymmet en timme, druckit god protein shake, tagit en skön dusch, hängt i mina hippiekläder, haft en hejdå-middag med BBQ för Alma som bott i huset med våra flatmates medan Daniella jobbar, efterrätt, har fått mer jobberbjudanden, letat boende, lyssnat på Josh spellista och ska snart krypa ner under täcket med en kopp te och lite serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0