FIRST DAY 2013 // K's PLACE IN TORQUAY.

PH: At Karins place in the surf city Torquay.
 
Tisdag 22:15
 
- Första dagen på året håller redan på att ta slut. Idag vaknade jag och Daniella upp i huset där vi firade nyår igår och fönstershoppade på väg hem. Vi tog långa sköna duschar, skrubbade ordentligt kroppen, vilade, fixade mat och skrattade till alla sjuka saker som hände under nyårsnatten.

Därefter drog Daniella och jobbade medan jag käkade på Lentil, läste en bok till skön livemusik och drack te medan jag skypade med min saknade lillebror.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0