BALL IN WARRNAMBOOL.

PH: A few from our trip to Warrnambool. Almost a free trip!
 
Onsdag 19:41
 
- Sitter och spelar kära Bob Dylan och Jonny Cash, redigerar bilder och målar naglarna. Snart ska jag dra och köpa lite käk så jag har någon frukost imorgon. Sitter och mailar för full angående arbetsintervjuer och lägenhetsvisningar. När Daniella väl kommer hem ska vi nog dra och hänga lite med Jay och Toby.
 
Imorgon ska jag upp tidigt då jag gått vidare ''to the next stage'' gällande jobbet på Miami Hotel och de vill träffa mig för ännu en intervju innan de tar ett beslut.
Alumbra ville att jag ska provjobba fredag kväll i baren och Huxtaburger vill ha mig på lördag. Lika så rockhotellet men jag hinner inte allt så ska försöka få en trial i början av nästa vecka.
Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0