A NIGHT AT LENTIL // A GOOD START FOR THIS WEEK.

Ph: Häng på Lentil.
 
Måndag 18:30
 
- Klockan 10:00 satt hela Huxtaburger och Bills Bar crewet inne på jobbet och hade årets första möte med ice piccolo och croissant. När vi kom hem tog grabbarna Toby och Matt som vi bor med, med oss på en liten roadtrip runt till några av deras kompisar. Därefter handlade vi lite käk och lagade lunch som vi sedan åt på den enorma balkongen i solen.
 
Idag har det varit en riktigt chill dag. Det behövde jag verkligen efter ca 50h jobb. Har tagit en skön dusch, bytt näspiercing till en ring och nu sitter jag i soffan och chillar med killarna medan Daniella fixar sig.
Ikväll blir det utomhusbio en av de finaste gardens i Melbourne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0