WHERE ARE MY STARS LAUNCH PARTY FASHION EVENT #4.

Ph: by me, Where Are My Stars? -launch party in Williamstown.

Onsdag 23:05

- En stor buffé med vegetarisk mat och dessert på vår bakgård John's som alla kallar den.
Ett gäng härligt folk samlades och hade de trevligt. Därefter kollade jag och Daniella på ett avsnitt av New Girl som ledde till att Daniella däckade direkt efter.
 
Jag ska snart tvätta mig och bädda ner mig, jag med. Ska sova ut ordentligt är planen och därefter träffa Sofia.
Imorgon ska det vara upp till 30 grader så vi ska väll försöka få tillbaka vår färg igen.
Och ja, ni ska få se min näsring snart och även min nya tatuering med. Håll ut lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0