STREET ART // FRIDAY.

 
Fredag 22:23
 
- Har glömt bort att jag hade lite bilder från när jag och Sofia samt några finska kompisar fann en nymålad vägg i Collingwood. Det är så sjukt mycket street art överallt!
Bilden var tagen ca 30min efter att jag gjort min sjätte tatuering. Och ja, jag ska snart lägga upp den. Men förvänta er inget galet och stort bara!
 
Idag jobbade jag övertid vilket blev 8h på caféet. Inte riktigt dagens höjdpunkt men men. Därefter åkte jag hem snabbt och bytte om till träningskläder för att köra hård core i 30min, crosstraining i 12min och därefter Body Balance i en timme.
När jag kom hem hade en av våra house mates lagat middag som jag och tre av de jag bor med käkade ute på vår gård medan vi snackade om morgondagen som kommer bli galen i detta huset..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0